Marina Banić, 8. c
Vito Šlajs, 8. b
Zara Durmiši, 8. c
Ivona Rulek, 8. c
Sara Zbiljski (8.b) - Robot marioneta
Lavirani tuš i kist/ Andrea Šekerija, 7. b i Jan Grlić, 7. c
Šime Vunić, 7. b
Nikola Tesla / Gvaš
Paola Pintarić, 7.c / Plakat s portretom hrvatskog velikana/ Tonska moderacija
Dekorativni i uporabni oblici
Zajednički rad: Paula Perković, Paola Sliško, Veronika Šoljić
Vazice za suho cvijeće
KROKI
(brzi crteži - 30 sec.)
Gabrijela Matanović, 8.a
Paula Rajković, 8. a
Josipa Bogović, 8. a
Mihael Kolarić, 8. a
Sarah Kušević, 8. a
Dorotea Berković, 8. a
Jakov Grčević, 8. a
Lea Španović, 8. a
Dorotea Berković, 8. a
Sarah Kušević, 8.a
„Priroda nas nikad ne vara, mi smo ti koji sebe zavaravamo” zabilježio je davno, još u 18. stoljeću, francuski filozof Jean-Jacques Rousseau. Iako je od tada prošlo mnogo vremena, čini se da je ta misao danas življa nego ikad. Čovjek 21. stoljeća, uljuljan u (lažnu) sigurnost suvremene tehnologije, nerijetko misli da može zauzdati prirodu. Zato ga priroda s vremena na vrijeme podsjeti da koliko može biti čudesno lijepa, da isto toliko može biti i zastrašujuće silna. Jedan od podsjetnika su potresi, koji nisu strani ni Hrvatskoj. Prošlu, 2020. godinu, pamtit ćemo (i) po njima.
Čovjeka ništa toliko ne plaši kao događaji nad kojima nema kontrolu, a potresi su upravo takvi – nepredvidivi, nezaustavljivi, nepobjedivi. Strah je pritom sasvim prirodan, ponajprije zbog osjećaja nemoći da išta učinimo kako bi potres prestao. Ipak, nešto možemo učiniti. Ako već ne možemo pobijediti potres, možemo pobijediti svoj strah. Treba ostati pribran i ne dozvoliti da se taj naš strah pretvori u paniku, koja je vrlo često opasnija i od samog potresa.
Učenici predmetne nastave naše škole s glinom i glinamolom u rukama, stali su uz Glinu, Sisak, Petrinju i sva druga mjesta koja su potkraj prošle godine pogodili razorni potresi. Svojim likovnim radovima uz voditeljstvo profesora Danijela Šokeca iskazali su im svoju podršku, a pritom su podsjetili kako treba postupati za vrijeme potresa. Svojim figuricama pod nazivom „Ispod stola“ posebno su se istaknule učenice 7. d razreda Nives Mesić i Tena Požežanac. Osim njih, tu su i radovi Ive Kljuić, Dore Piletić, Nele Flegar, Jurja Haraminčića, Domagoja Ružića i Ante Kneževića, učenica i učenika 7. b, te Valentine Šaf, Ivana Caganića, Vite Šlajsa i Klare Cvetković.
Ivana Andrić Penava
Nives Mesić, 7. d
Tena Požežeanec, 7. d
Nela Flegar, 7. b
Ante Knezović, 7. b
Domagoj Ružić, 7. b
Dora Piletić, 7. b
Iva Kljujić, 7. b
Juraj Haraminčić, 7. b
Ivan Caganić, 6. b
Klara Cvetković, 6. b
Valentina Šaf, 6. b
„Život je kao crtanje bez gumice“
Školska godina 2020. / 2021. prepuna je izazova, sa starim se nismo još ni oprostili, a novi već kucaju na vrata. Korona, potresi, online nastava… Dugo se samo o tome govori, a onda se u siječnju Hrvatska našla pred jednim novim, veselijim izazovom – Svjetskim rukometnim prvenstvom u Egiptu, na kojemu je sudjelovala i Hrvatska rukometna prezentacija. Ove godine naši se rukometaši nisu vratili s medaljom, osvojili su 15. mjesto, a mediji su brujali „to je najgori plasman u povijesti naše reprezentacije na svjetskim prvenstvima“. Pa što? Neuspjeh se događa i najboljima. Za one mudre to nije kraj svijeta, nego poticaj da se trude jače i više. Bit će još prilika u kojima će Hrvatska rukometna reprezentacija zasjati zlatnim sjajem. Zahvalni smo našim rukometašima što su nam barem nakratko odvratili pozornost sa dotad aktualnih, zabrinjavajućih tema. Život je i tako „kao crtanje bez gumice“, na što nas je na svome likovnom radu podsjetio učenik 8. razreda Neo Ćemanović. Precrtamo ono što ne valja i idemo dalje stvarati nova remek-djela.
Hijeroglifi i rukomet
Učenici od 5. do 8. razreda naše škole, pod vodstvom profesora Danijela Šokeca, na satu likovne kulture memorirali su taj sportski događaj i odali počast hrvatskim rukometašima na vrlo kreativan način. Rukometaši možda nisu osvojili zlato u Egiptu, ali sudeći po likovnim radovima u Velikoj Mlaki jesu. Učenici su u okomitoj kompoziciji spojili hijeroglife i rukomet, pritom su koristili tuš i pero, flomastere, olovku i pastele. Svojim likovnim radovima osobito su se istaknuli učenice i učenici: Ivan Steinburg, Mija Crnić, Anđela Šekerija, Gita Pranjić, Karlo Zeko, Lara Topić, Martin Klasnić, Ema Duspara, Ana Vlašić, Ivan Jankeš, Iva Kljuić, Ante Matković, Nela Flegar, Katarina Ladić, Juraj Haraminčić, Lana Miletić, Tena Radoš, Patricija Benšak, Lara Bošković, Tomislav Penava, Katja Vrbanić, Leonardo Jelinčić, Vito Šlajs, Neo Ćemanović, Paula Rajković, Jelena Babić, Boris Babić.
Ovo su njihovi radovi:
Andjela Šekerija, 6. r.
Ante Matković, 8. r
Ana Vlašić, 7.r.
Boris Babić, 7.r.
Ema Duspara, 6.r.
Gita Pranjić, 7.r.
Iva Kljujić, 7.r.
Ivan Jankeš, 7.r.
Ivan Steinburg, 6.r.
Jelena Babić, 6.r.
Juraj Haraminčić, 7.r.
Karlo Zeko, 6.r.
Katarina Ladić, 7.r.
Lana Miletić, 7.r.
Lara Bošković, 6.r.
Lara Topić, 8.r.
Leonardo Jelincic,6. r.
Martin Klasnić, 5. r.
Mija Crnić, 6. r.
Mija Crnić, 6. r.
Nela Flegar, 7.r.
Neo Ćemanović, 8.r.
Patricia Benšak, 7.r.
Paula Rajković, 6.r.
Tena Radoš, 7.r
Tomislav Penava, 6.r.
Vito Šlajs,
Puhaća glazbala, tempere - Klara Ladić, 7.b:
Nastavna jedinica: Koloristička modulacija
Puhaće glazbalo, tempere - Patricija Maković, 7.b -
Zvuk trube, tempere - PNika Gelo, 7.b
Moj glazbeni instrument, pastel- Gabriel Gavran, 5.d
Portret prijateljice - Lucija Petravić (b)
Nastavna jedinica: Kompozicija linearnih tekstura
Plesač na plavom kvadratu, 7. - Proporcije tijela
Klavir - Ivana Gusak, 8.c - Kompozicije od kartona
Bubnjevi - Dorotea Duvnjak, 9.c - Kompozicije od kartona
Neboder - Leo Katkić, 7. c - Ritam plošno istanjenih masa
Ležaljka za mobitel na temu WELNESA - Mara Miličević, 7.b i Mara Miličević, 7.b - Keramičarska skupina
Ples - Petra Bagarić, 7.b i Mara Miličević, 7.b - Proporcije tijela, od žice i natron papira
Narančasti ples - Leona Habel, 7.b i Nikolina Malovoz, 7.b - Proporcije i tijelo u pokretu
Neboder i rotacija - Kristina Barbarić, 7.b - Ritam plošno istanjenih masa
Ples - Swing - Brigita Žutić, 7.a i Ivana Gudelj, 7.a - Proporcije ljudskog tijela u prostoru
Projektor - Brigita Fališevac, 7.a - Kompozicija geometrijskih oblika
Jakov Klobučar, 5.a - Linijski istanjena masa
1. mjesto na školskom natjecanju iz likovne kulture
Karla Krilčić, 6.b - Jednorog kartonski tisak
Leonardo Nikolić, 6.b
Mara Miličević, 7.b - Glinena posuda izrađena na lončarskom kolu
Laura Šekerija, 6.b
Lea Bilić, 6.c
Silvia Gazibara, 8.a
Jakov Klobučar 5.c - Borići od granćica vrbe, keramičarska skupina
Jednostavni borići od granćica vrbe, keramičarska skupina
Matea Matić - Izrada ljuljački - nakita za bor
Izrada ljuljački -nakita za bor
Sveta Barbara - keramičarska skupina
Klara Ladi¦ç, 5.b
Sveta Barbara - Keramičarska skupina
Autor:Ante Matković, Razred: 5.c
Naziv rada: Kiša, Lik. teh.: tempere, Nastavna jedinica: Svjetlosne vrijednosti čistih boja, Datum nastanka: 14.10.2017.
. Autor: Filip Klišenić, Razred: 5.c
Naziv rada: Voda, Lik. tehnika: tempere, Nastavna jedinica: Svjetlosne vrijednosti čistih boja, Datum nastanka: 15.11.2017.
. Autor: Lucija Petravić, Razred: 6.b,
Naziv rada: Voda, Lik. tehnika: tempere, Nastavna jedinica: Prostorno djelovanje boje, Datum nastanka: 17.11.2017.
Autor: Leonardo Nikolić 6b, Razred: 6.b,
Naziv rada: U moru, Lik. teh.: tempere, Nastavna jedinica: Prostorno djelovanje boje, Datum nastanka: 17.11.2017.
Autor: Ramona Jurilj, Razred: 8.a
Naziv rada: Stegosaur, Lik. teh.: tempere, Nastavna jedinica: Prostorno djelovanje boje, Datum nastanka: 13.10.2017.
Autor: Igor Kundid, Razred: 8.b
Naziv rada: Voda, Lik. teh.: tempere, Nastavna jedinica: Prostorno djelovanje boje, Datum nastanka: 10.10.2017.
Autor: Matija Šaban, Razred: 8.c
Naziv rada: Zeleni dinosaur, Lik. tehnika: tempere, Nastavna jedinica: Prostorno djelovanje boje, Datum nastanka: 10.10.2017.
18. 11. 2016.
Luka Klenović, 7. c- Nastavna jedinica:Koloristička perspektiva; Tehnika: tempera; Motiv: londonska vizura
14. 11. 2016.
Matej Maršić, 8. b - Nastavna jedinica: Odnos slike i teksta; Tehnika: tuš; Motiv: Prava djece
3. 11. 2016.
Marina Filić, 7.a - Naziv rada: Rasplesane lutke
7.a - Nastavna jedinica: Koloristička modulacija; Motiv: valovi; Likovno-tehničko sredstvo: uljna pastela
2. 11. 2016.
Ramona Jurilj, 7.a - Nastavna jedinica: Koloristička modulacija; Likovno-tehničko sredstvo: uljna pastela
Silvia Gazibara, 7.a - Nastavna jedinica: Koloristička modulacija; Likovno-tehničko sredstvo: uljna pastela
21. 10. 2016.
7. razred - Nastavna jedinica: Tonska modelacija; Motiv: pejsaž
Antonela Vlašić, 7. b - Nastavna jedinica: Tonska modelacija; Motiv: krajolik
24. 10. 2016.
Brigita Fališevac, 6. a - Nastavna jedinica: lokalna boja, tonsko stupnjevanje boje; Motiv kišobrani
- Nastavna jedinica: lokalna boja, tonsko stupnjevanje boje; Motiv kišobrani
21.10.2016.
Ivan Cundeković, 7.b - Nastavna jedinica: tonska modelacija, Pejzaž
17. 10. 2016.
Luka Nuić, 5. b - Oblikovanje papira; Naziv rada: Biljka mesožderka
14. 10. 2016.
Gabrijel Cerovski, 5. a - Strukturne točke i crte; Tehnika: flomaster
10.10.2016.
Ivana Gudelj, 6. a - Plošni raster - Tehnika: flomaster
Korina Topić, 6. a - Plošni raster - Tehnika: flomaster
Brigita Fališevac, 6. a - Plošni raster - Tehnika: flomaster
Jelena Soldo, 6. a - Plošni raster - Tehnika: flomaster
7. 10. 2016.
Luka Klenović, 7. c - Linearna perspektiva, iluzija prostora - HNK - Tehnika: tuš, pero, kist
Ivan Cundeković, 7. b - Linearna perspektiva, iluzija prostora - HNK - Tehnika: tuš, pero, kist
Antonela Celčić, 7. c - Linearna perspektiva, iluzija prostora - HNK - Tehnika: tuš, pero, kist
6. 10. 2016.
Marina Filić, 7.a - Linearna perspektiva - HNK - Tehnika: tuš, pero, kist
Mateo Krsnik, 7. a - Linearna perspektiva - HNK - Tehnika: tuš, pero, kist
Ivan Vukojević, 6.b - Nastavna jedinica: raster Motiv: kreacija
Lucija Rajković, 6. b - Nastavna jedinica: raster Motiv: kreacija
30. 9. 2016.
Dora Vranić, 8.b - Kompozicija linearnih tekstura, tuš i metalno pero, portret i kihanje
Ana Marija Burazer, 8.a - Kompozicija linearnih tekstura, tuš i metalno pero, portret i naočale
Paula Marić, lepeza u boji
Katerina Kamulya, 8. c - Kompozicija linearnih tekstura, tuš i metalno pero, portret , lavirani tuš
Toma Petrušić, 5.a - Obrisne crte, tok i karakter crta, Razigrane mačke
26. 9. 2016.
Leo Katkić, 6. c - Nastavna jedinica: Teksturne i strukturne crte - Lepeza; Tehnika: flomaster
Antonija Lepur, 6. c - Nastavna jedinica: Teksturne i strukturne crte - Lepeza; Tehnika: flomaster
23.9. 2016.
Rafaela Krilčić, 7. b - Nastavna jedinica: Linearna perspektiva s dva očišta; Tehnika: olovka i flomaster
22. 9. 2016.
Lucija Rajković, 6. b - Nastavna jedinica: Teksturne i strukturne crte - Lepeza; Tehnika: flomaster
Mara Miličević, 6. b - Nastavna jedinica: Teksturne i strukturne crte - Lepeza; Tehnika: flomaster
21. 9. 2016.
Ramona Jurilj, 7. a - Nastavna jedinica: Linearna perspektiva s dva očišta; Tehnika: olovka i flomaster
Marina Filić, 7. a - Nastavna jedinica: Linearna perspektiva s dva očišta; Tehnika: olovka i flomaster
19.9.2016.
Dorotea Jelić, 8.a - Nastavna jedinica: Crta kao dominanta; Tehnika: vodene boje
Gabriel Kolobarić, 8. a - Nastavna jedinica: Crta kao dominanta; Tehnika: flomaster
Matea Jazvić, 7.b - Linearna perspektiva - Pješački most
Zlatko Zagorac, 7. c - Linearna perspektiva - Kazaljke sata
Blaženka Pranjić, 5. c - Autoportret
Ines Bedeković, 5. c - Predstavljanje sebe
5.9.2016.
Dominik Bedeković, 8.c - Što bih radio da nisam u školi... - olovka
19.9.2016.
Dominik Bedeković, 8. c - Crta kao dominanta - Pogled iz zraka - ugljen
« Siječanj 2026 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Linkovi |
Grad Zagreb |
Grad Velika Gorica |