2014-10-25 14:38:00

Članovi naše učeničke zadruge sudjelovali na Međunarodnom susretu predstavnika Učeničkih zadruga u Tavankutu (Vojvodina , Republika Srbija)

24., 25. i 26. listopada 2014. članovi naše učenčke zadruge Jabuka sudjelovali su na Međunarodno susretu predstavnika Učeničkih zadruga u Tavankutu (Vojvodina, Republika Srbija)

Našu školu su predstavljale voditeljice: Marina Arbanas  i Štefica Ružić te učenice 4.b razreda: Dora Đurkan i Antonija Lepur.

Izlet u  Srbiju (Vojvodinu)

S etnografskom skupinom (učenička zadruga ) u četvrtak, 23.10.2014. , u ponoć krenuli smo na izlet u Srbiju. Putovali smo  7 sati. Putovali smo preko graničnog prijelaza Bajakovo gdje smo trebali pokazati putovnice

Zaustavili smo se u Somboru.Tu smo ostali 2 sata, šetali smo i razgledavali grad.

Poslije Sombora smo došli u Donji Tavankut u OŠ „Matija Gubec“ gdje su nas čekali naši domaćini.

Jedan profesor je prozivao tko će s kime biti. Ja sam bila s djevojčicom Anom. Nisam bila sama kod nje jer je došla još jedna djevojčica Marija. Ana i Marija su bile isto stare kao ja. Lijepo smo se družile.

U 14:00 sati smo morali doći pred školu do autobusa. Išli smo u Suboticu.

U Subotici nam je bilo jako lijepo.

Posjetili smo i jezero Palić. To jezero je jako lijepo i veliko, ali nije za kupanje. Pokraj njega smo se slikali. Vidjeli smo i dvije cure koje su pedalama vozile kočiju.

Učiteljica Marina nas je slikala na kočiji. Na izletu smo uglavnom bile zajedno moja prijateljica Dora i ja, naše učiteljice Štefica i Marina. Posjetili smo i ZOO vrt. Tamo su bile žabe, žirafe, ptice, zmije i mnoge druge životinje. Dora i ja smo sve fotografirale.

Drugi dan smo išli na farmu krava.

Bilo je 75 krava i jako su smrdile. Neke su bile crne, neke smeđe – bijele, neke samo bijele i još puno raznih boja. Poslije toga smo išli na Festival voća gdje je bilo jako puno jabuka, nešto krušaka i jabučnog soka. Nastupali su folkloraši koji su plesali i pjevali.

Tamo smo se zabavljali i kupili slikice  od slame. Vratili smo se na ručak kod domaćina.

U 17:00 sati došli smo u školu gdje smo imali radionice (slamarska, biološka, prijateljska i gledali smo glačanje rublja na starinski način).Tamo mi je bilo super.

U nedjelju smo krenuli kući. Stali smo u RH u Kneževim Vinogradima gdje smo imali ručak  i zajedničke igre u prirodi.

Kući smo se vratili oko 21:30 sati.

BILO MI JE SUPER !!!

Antonija Lepur, 4.b

Izlet u Vojvodinu

S etnografskom skupinom (Učenička zadruga) išli smo 23.10.2014. u ponoć u Vojvodinu. Putovali smo autobusom. Preko granice Bajakovo  smo stigli nakon 7 sati vožnje u grad Sombor.Tamo smo se prošetali kroz park. Priroda je lijepa. Onda smo išli u selo Tavankut  gdje su nas u OŠ „Matija Gubec„ čekali domaćini.

Oni su nas izabrali i poveli svojoj kući. Moja domaćica se zvala Petra. Ide u 4. razred.

Upoznale smo se i puno družile. Moja prijateljica Ema je isto bila kod Petre. Ema ide u 7. razred i sprijateljile smo se.

Poslijepodne smo išli u mjesto Subotica.

Bilo je super. Išli smo i na jezero Palić. Jako je veliko. U jezeru ima mnogo riba. Išli smo i u ZOO vrt. Jako je velik i lijep. Vidjeli smo mnoge životinje (slonove, žirafe, medvjede, majmune...).

U subotu smo išli na farmu. Bilo je mnogo krava.

Kasnije smo išli na Festival voća. Mogli smo si uzeti besplatno jabuke i sok.  Kupili smo suvenire, sliku od slame.

Poslijepodne smo imali u školi radionice.

Prvo smo išli u slamarsku radionicu. Napravili smo čestitku.  Zatim smo išli u biološku radionicu. Bilo je svega i svačega. Na kraju su bile teglice sa ljigavim životinjama. Ja sam dotakla i prepoznala gliste. Bile su ljigave.

U nedjelju smo se vraćali kući.Opet smo prelazili granicu. Ponovo smo bili u Hrvatskoj.

Došli smo u mjesto Kneževi vinogradi.

Tamo je bio restoran  gdje smo ručali.

Kad smo pojeli igrali smo se sa psom Maksom. On je zlatni retriver.

Kući smo se vratili kasno navečer oko 21:30 sati.

Na izletu sam se provela lijepo i super !