2020-04-30 01:02:22 Je li nastava na daljinu uspješno zamijenila učionice? Nastava na daljinu nov je oblik nastave za učenike i njihove učitelje. Sa svakodnevnim izazovima suočavaju se obje strane. Koliko je takva nastava uspješno zamijenila učionice, pisali su učenici 7.C razreda.
Učenici su o zadanoj temi pisali komentar u kojem su morali upotrijebiti zavisnosložene rečenice. Osim što su pokazali znanje o zavisnosloženim rečenicama, pokazali su da mogu zrelo i kritički promišljati. Pročitajmo što misle o virtualnoj nastavi.
profesorica Martina Martinković
Je li škola na daljinu uspješno zamijenila učionice?
Je li škola na daljinu uspješno zamijenila učionice, nije lako reći. (S) To je pitanje na koje se ne bi moglo odgovoriti samo s da ili ne. (A) Da bismo došli do odgovora, htjela bih odvojiti situaciju na pozitivne i negativne strane koje sam uočila. Prvo što sam naučila otkad je ovo počelo, jest da je ovaj način, iako ne lagan za mnoge, za mene jedan od najgorih mogućih. Osjećam se kao da je škola uvijek blizu. (N) Često mi se događa da idem kasno spavati. (S) Nisam organizirana osoba i nedisciplinirana sam tako da ponekad ne obavim zadatke na vrijeme. Ali onda opet, možda je ovo baš prilika da se u tome izvještim tako da ovo mogu računati i kao pozitivnu i kao negativnu stranu ovakvog oblika nastave. Naravno, nisu svi učenici kao ja. Osobi koja si zna organizirati vrijeme, ovaj način možda više odgovara. (A) Tu su i učitelji. Gledam svoju majku kako čitav dan sjedi za računalom i dopisuje se s učenicima objašnjavajući im istu stvar nekoliko puta, sigurno je lakše objasniti osobi nešto uživo nego s pomoću poruka. Sjećam se što nam je rekla profesorica iz povijesti. (O) Obavijestila nas je da, kad joj šaljemo zadaće, ne pišemo pozdrave (iako jest napomenula da je pristojno). Razlog je taj, kaže, što dobiva stotinjak poruka dnevno te nema vremena. Što se tiče kvalitete naučenog, mislim da su rijetki učenici kojima je jednako jednostavno shvatiti gradivo u virtualnim učionicama kao što bi u pravim. Sjetila sam se još nečega pozitivnog. Sada možemo imati nastavu gdje god želimo. (M) Mislim da je to poprilično lijepo. (O) Mogu ležati u krevetu dok jedem. (V) To, recimo, nisam mogla u školi, učitelji su vrlo strogi oko ležanja po klupama. Kada čitate ovaj komentar, može vam se činiti da je odgovor na naše početno pitanje negativan. Naprotiv! Mislim da je ovo najbolje moguće rješenje. (O) Iako kvaliteta učenja nije tako dobra, iako imamo poteškoća s radom, iskreno mi je drago da su uveli školu na daljinu kao rješenje obrazovanja učenika tijekom katastrofe koronavirusa. Da nisu, ne bi mogli upisati da su satovi održani, ja ne bih imala svoje ljetne praznike i to bi me učinilo vrlo tužnom. Osim toga, morali bismo nadoknađivati sve ovo gradivo kad se jednom budemo opet mogli vidjeti uživo. (V) Ako se svi potrudimo da ovo funkcionira, mogli bismo dobiti poprilično zadovoljavajuće rezultate. Jer tko radi na vrijeme, na kraju dobije odmor! (S) Lota Jurilj, 7.C
Škola na daljinu uspješno je zamijenila učionice
Na nastavi smo pisali zadaće i učili novo gradivo. Dok smo pisali ispit, nismo smjeli prepisivati. (V) Skoro pa se ništa se nije promijenilo u virtualnoj učionici. Pišemo zadaće, profesori nas ocjenjuju na temelju naše aktivnosti i domaćih zadaća. Ponekada nam zadaju zadatak za ocjenu, no ne smijemo prepisivati. Stanimo malo ovdje. Ne smijemo prepisivati? Jesu li svi učenici pošteni i slušaju tu „zapovijed“? Zamislite ovakvu situaciju: učenik nije naučio određenu lekciju. Hoće li unatoč strahu od svog neznanja biti pošten i koristiti se svojim znanjem? Vrlo je mala vjerojatnost. Iako ima poštene djece, većina bi radije prepisala od nekoga drugog.To je jedna razlika između virtualne škole i obične i pritom to je jedna mana virtualne škole. Profesor ne može biti siguran je li učenik koristio svoje znanje, ili može? (O) Može se koristiti svojim poznavanjem toga učenika. Naprimjer, ako zna da taj učenik koristi ograničen rječnik i ne razumije baš lekciju, može otprilike znati prepisuje li taj učenik ili koristi svoje znanje. No opet jedna greška. Možda je taj učenik zatražio pomoć od nekoga da mu objasni gradivo. Što ako je tako? Kome će se onda vjerovati? Živimo u svijetu gdje su nepošteni ljudi svuda oko nas i svatko je barem jednom u životu izrekao barem jednu laž, bila ona mala ili velika, opasna ili bezopasna, korisna ili beskorisna. (A) Laganje nije u redu. I zašto uopće lažemo? Jer se bojimo da ćemo nešto izgubiti ako priznamo da ne znamo ili jer se bojimo reakcije drugih? Koji god da je razlog, laganje nije dobro. Ne može nam pomoći, može nam samo naškoditi. Pretpostavljam da smo kao mali lagali. (O) Vjerojatno je razlog bio to što smo se bojali da ćemo upasti u nevolju. (O) Isto tako, neodgovornost dovodi profesore u neugodnu situaciju. Ako mi na vrijeme ne pošaljemo domaću zadaću ili zadatak koji su tražili (A), oni nas ne mogu ocijeniti dobrom ocjenom ili nas ne mogu uopće ocijeniti što moraju. Hoćemo li ostati pravedni?(Nije zavisnosložena rečenica.) Virtualna učionica dobro je rješenje kada naiđe neki problem i zbilja je korisna (V), no kada dođe do ocjenjivanja učenika, profesori ne znaju ocjenjuju li učenikovo znanje ili nečije tuđe. Možemo pratiti nastavu dok god sjedimo pored nekog uređaja.(V) Poštenje je u svijetu zbilja potrebno, stoga se ne stidimo se istine. Cijenimo naš dragocjen trud koji ulažemo za svoju budućnost.(A) Klaudia Bedeković, 7.C
Škola na daljinu uspješno je zamijenila učionice
Uslijed pandemije koronavirusa (SARS-CoV-2) održava se škola na daljinu. To je oblik nastave u kojem učitelji virtualno zadaju zadatke učenicima (A). Učenici te iste zadatke rješavaju iz svojih domova. Organizirali su je učitelji i stručnjaci iz Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske na preporuku Nacionalnog stožera civilne zaštite. U ovakvom obliku nastave učenici dobivaju zadaće, testove, ankete, istraživačke radove i slično. Smatram da da je škola na daljinu uistinu uspješno zamijenila učionice. Dok je pandemija koronavirusa harala svijetom, naši učitelji su se potrudili i napravili školu na daljinu (V). Naravno, ova nastava ima neke nedostatke. Naprimjer, učenici ne mogu pitati profesore sve što ne znaju (O). Razlog tome je što neki profesori nisu uvijek na mreži (P). Možda ne mogu učenicima nešto objasniti kao u školi. Ne sviđa mi se što se mi prijatelji ne družimo (O). Nedostaju mi i učitelji. Ne sviđa mi se mišljenje ministrice. Ministrica misli kako trebamo marljivo raditi 6 – 8 sati dnevno zureći u ekrane naših pametnih telefona i sl. (N). Ova nastava je u redu, ali opet to nije to. Sviđa mi se što smo dobili tablete jer su stvarno olakšali rad. Ne sviđa mi se što nemamo izlete. Tužno je da ove godine nećemo ići ni na maturalac. (S) Tužno je da ove godine više nećemo ići na natjecanja. (S) Mislim da je upitna vjerodostojnost dobivenih ocjena. Naprimjer, netko tko inače nema dobre ocjene dobije vrlo dobar. Učenici mogu na više načina varati kako bi dobili bolju ocjenu. Da zaključim, škola na daljinu je vrlo dobra. Ima svoje nedostatke, ali tko, odnosno što ih nema? U ovim teškim vremenima ona je velik korak k normalizaciji života. Smatram normalizaciju obveznom. Pogotovo u ovim čudnim vremenima kada se svi trebamo priviknuti na novi način života(V). Priroda nas samo opominje kako nismo jači od nje. Priroda nas šalje kamo nam je mjesto. (M) Ante Matković, 7.
Škola na daljinu uspješno je zamijenila učionice
Škola na daljinu je naziv za nastavu koja se odvija virtualno. (A) Svaki je učenik u svom domu te komunicira s nastavnicima pomoću tableta. Ovaj način se upotrebljava zbog novonastale situacije pandemije koronavirusa (SARS-CoV-2). Nacionalni stožer civilne zaštite Republike Hrvatske dao je preporuku o socijalnom distanciranju. Tako su nam prekinuli i druženje u školi. Nastavnici nam putem internetskih usluga šalju zadaće, listiće za ponavljanje, testove za vježbanje gradiva, ankete itd. Ja kao učenik mislim da je ovaj način u ovakvoj situaciji vrlo koristan i zanimljiv za rad. (O) Bez obzira na to što ne vidimo naše nastavnike, ipak smo u kontaktu s njima. Srećom, tehnologija se brzo širi pa nastavnicima nije bio problem da dođu u kontakt sa svojim učenicima. Čak su se pobrinuli i za one učenike koji možda nemaju u svom domu internetsku vezu pa je Ministarstvo za znanost i obrazovanje uz tablete poklonilo SIM kartice koje omogućuju internetsku mrežu. Kada sam shvatio da ćemo u online nastavi biti i ocjenjivani, bio sam sretan.(V) Smatrao sam da se ova situacija neće ovako dugo produžiti pa sam mislio da je online nastava sam tu da ne gubimo školske sate pa ih dodatno nadoknađivati. (O) Ali se ispostavilo suprotno. Bez obzira na sve ove dobre strane ima nekoliko loših strana koje mi se ne sviđaju u ovoj školi na daljinu. Dok smo bili u klasičnoj školi, uvijek smo mogli pitati profesore ako nam nešto nije jasno. (V) Sada, kada smo u školi na daljinu, ne dobijemo odmah odgovor pa nekada budemo zbunjeni i ne znamo što napraviti. U tom slučaju nisu krivi profesori jer ni oni ne znaju kada će netko nešto upitati, nije i njima lako. Smatram da je malo pretjerano mišljenje nekih nastavnika i ministrice Divjak (ministrica znanosti i obrazovanja) da učenici moraju učiti 7 – 8 sati dnevno. (O) Žalosno je što ne možemo ići na terensku nastavi ili na izlete. (S) Priča se kako ćemo na izlet već na jesen.(S) Ne znam kamo ovo vodi. (O) Kako je ovo sve počelo, škola na daljinu je uspješan projekt koji bi se mogao odužiti do kraja ove školske godine. (A).Po neslužbenim informacijama samo će se maturanti, učenici od 1. do 4. razreda osnovne škole te učenici kojima u nastavi pomažu asistenti, vratiti u školske klupe. Bio bih vrlo zadovoljan odlukom da se škola na daljini koristi sve do kraja nastavne godine zato što škola dobro napreduje i nema nikakvih problema. (A) Sreća u nesreći je to što još dugo nećemo vidjeti svoje prijatelje i profesore jer ipak slika govori tisuću riječi. I da zaključim s citatom jednog našeg profesora. Radite kako smo vas učili. (N) ANDRIJA HRVOJEVIĆ, 7.C
ŠKOLA NA DALJINU USPJEŠNO JE ZAMIJENILA UČIONICE
Kada je novi virus došao u Hrvatsku, sve se više govorilo o zatvaranju škola. (V) To se i dogodilo. 16. 3. 2020. sve škole u Hrvatskoj bile su zatvorene. Pitamo se koje su posljedice zatvaranja škola?(O) Nitko ne zna kada će se škole ponovno otvoriti. (O) Čini se da se ni neće otvoriti.(S) To je problem za roditelje koji imaju školsku djecu. (A) Mnogi roditelji rade gdje se ne može izostati s posla. (M) No moraju pomagati svojoj djeci. Također, problem je što učenici ionako provode puno vremena na elektroničkim uređajima, a sada još više gledaju u ekrane. Kako spriječiti to u virtualnoj školi, teško je pitanje.(S) Loše je to što učenici ne napreduju u verbalnom izražavanju jer se sve šalje kao poruka. Nema izlaganja plakata ili prezentacije ispred razreda. Učitelji svakodnevno dobivaju previše poruka te je to također problem. Problem su i izleti. COVID-19 spriječio je sve izlete. Sada se pitate ima li škola na daljinu i svojih prednosti.(O) Naravno da ima! Neki ljudi govore da su djeca previše opterećena te pod stresom.(O) No ja se ne slažem s tim. U školi djeca su pod većim stresom. Svaki dan učenik je mogao biti ispitan bez najavljivanja. No u školi na daljinu to nije problem. Sve se zna na vrijeme. Dobro je što učenici razvijaju svoje vještine u digitalnom svijetu. (S) To će učenicima pomoći tako što će se u budućnosti znati koristiti elektroničkim uređajima.(N) Učenici se, također, uče samostalnosti. Rade bez pomoći učitelja koji ih uče.(A) U školi na daljinu učenici unaprjeđuju komunikaciju s učiteljem. Dobro je i to što su zadatci puno zanimljiviji nego u školi. Na primjer, prezentacije koje su češći zadatci u školi na daljinu. Mislim da su učenici samopouzdaniji u školi na daljinu jer su kod kuće i to im stvara sigurnost. Jedna od najboljih stvari je što učenici rade od kuće.(S) Nema smjena u kojima se treba 2 puta dolaziti u školu. (A) Škola je skraćena te, umjesto da traje 6 sati i da se još treba napraviti domaća zadaća, sad traje dosta kraće. Moje sveukupno mišljenje je da je ova škola dobra zamjena za običnu.(P) Ima puno dobrih, ali i loših stvari. Zbog ovoga ljudi će biti oprezniji i zahvalniji na onome što imaju. Nedostaju prijatelji. Život nije isti. Nadam se da će sve ovo što prije završiti…(O) Daniel Marčinko, 7.C
Škola na daljinu uspješno je zamijenila učionice
Škola na daljinu je novi način školovanja za neke učenike. Škola na daljinu (online nastava) ima dobre i loše strane. Dobre strane nastave na daljinu su: poboljšavamo svoje znanje o korištenju interneta, samostalniji smo, ne moramo ustajati rano ujutro i sami si određujemo kada će nam početi nastava. Loše strane nastave na daljinu su: dobivamo puno više zadataka, kada pišemo neki ispit, možemo prepisati iz udžbenika, ne vidimo se s prijateljima, nekad nam se neće otvoriti određena stranica sa zadatcima na laptopu, većina učenika ne shvaća nastavu ozbiljno i previše smo pred ekranima. Htjela bih prokomentirati neke od loših strana nastave na daljinu. Da „dobivamo više zadataka nego inače“, slažem se s tim, no ipak mislim da nam profesori zadaju više zadataka jer bi mi jedan dio tih zadataka napravili u školi. „Kada pišemo neki ispit možemo prepisati iz udžbenika“ – učenicima je to drago, ali ne razmišljaju o posljedicama jer ne možemo naučiti gradivo prepisujući iz knjige ili jedni od drugih. „Nekad nam se neće otvoriti određena stranica sa zadatcima“ – u tome je problem jer neki profesori zadaju određeno vrijeme kada ti zadatci trebaju bit predani, na sustavu je previše ljudi i zato se sustav često ruši – tko čeka, taj dočeka (S). „Većina učenika ne shvaća nastavu ozbiljno“ – to je veliki problem jer ovo je isto nastava, samo se ne vidimo s profesorima (osim ako smo na videopozivu na nekoj aplikaciji, npr. zoom). Mi učenici bismo trebali jednako učiti, bili mi u „pravoj“ školi ili bili mi u školi na daljinu. Da smo „previše pred ekranima“ za neke učenike to kao da ne vrijedi jer su i prije provodili sedam sati dnevno na mobitelu. Mislim da nije zdravo biti sedam sati za laptopom i smatram da je bolje da se više daju zadatci iz radnih bilježnica ili udžbenika. Nastava na daljinu ne može zamijeniti uobičajenu nastavu jer učenici bolje i više pamte kada im netko lijepo objasni, zajedno prođu više zadataka i više ih potiče na rad, radimo bez pomoći učitelja koji nas uče (A). Učenici se ne mogu koncentrirati kod kuće kao što se koncentriraju u školi, u školi nema još sto zvukova koji te mogu lako dekoncentrirati, imaš profesora ili profesoricu koji ti objašnjavaju i postavljaju pitanja pa jednostavno moraš pratiti. Kada će ovo završiti, ne zna nitko.(V) Kako ćemo se školovati u budućnosti? (jednostavna rečenica) Odakle je virus zapravo došao? (jednostavna rečenica) Neki ljudi govore da su djeca previše opterećena. (O) Ne znamo zašto se sve ovo događa u 2020.g. (O) Nitko ne zna to.(O) Meni se iskreno više sviđa nastava na daljinu, ali nedostaju mi prijatelji, izlaženje van, odlazak na treninge i stalno paničarenje oko ispita i ispitivanja. Nadam se da će sve brzo završiti, da će biti što manje smrtnih slučaja i da se sve opet vrati kako je bilo i prije. Na kraju ćemo shvatiti da nam je obrazovanje bilo važnije nego išta. (O) Kad sve ovo prođe, bit ćemo sretni. (V) Neka bude što mora biti. (S) Lucija Landeka, 7.C
Škola na daljinu uspješno je zamijenila učionice
Svii se borimo s nevidljivim neprijateljem, virusom, ostajući kući i pazeći na druge. Učenici prate nastavu i izvršavaju zadatke na svakakve načine. Svi se snalaze kako znaju. Mislilo se da će biti lakše. (S) Kao učenica nikada nisam zamišljala ovakvo što. Teško je što moramo stalno raditi. (S) Snalazim se kako znam. (N) Čitam kao nikada prije. (N). Zahtjevni zadatci dolaze kada se najmanje nadam. (V) Zapravo, praćenje nastave na daljinu je teže i puno zahtjevnije. Od nas traže da budemo marljiviji. (O) Stalno nam šalju nove zadatke i nove rokove. Neki učitelji su da nerazumniji ne mogu biti. (P) Neki nisu dovoljno jasni. Već nakon dva tjedna nastave na daljinu svi smo se počeli međusobno žaliti oko toga da imamo dosta zadataka. Iskreno, dosta mi je ove nastave na daljinu kada moram na internetu stalno gledati koje nam nove zadatke šalju, ali jako se bojim vratiti u učionice. Učitelji koji su nas htjeli pitati ne mogu, ali kada se vratimo…Kako će li sve ovo završiti? Još da dodamo svemu ovomu potres koji nas je pogodio i štrajk kojeg trebamo nadoknaditi . Ova je godina da gore nema.(P) Težak je zadatak pred sudionicima nastave. Koliko će ocjenjivanje biti pravedno, to je dobro pitanje. Za mene je lakše dobiti dobru ocjenu iz nekih predmeta jer imam sve na raspolaganju. Ovakav način rada mi ne odgovara jer moja krivulja znanja je naglo pala. S druge strane učimo se novim vještinama. Kuda laptop, tuda i ja. (M) Ovo iskustvo će mi zasigurno trebati kada odrastem. Loše je što sjedeći provodim dane, no dobro je da sam postala puno bliža sa svojim prijateljima i, kada sve ovo prestane, puno ću više cijeniti njihovo društvo. Isto tako, puno ću više cijeniti kada nekamo odem. S obzirom na to da imam više vremena, puno sam više aktivnija nego što sam prije bila jer na sreću imam kuda prošetati. Uz sve ove mane škole na daljinu, sve je zapravo dobro ispalo. Svi smo se snašli, marljivi smo i snalažljivi. Učitelji nam jako puno pomažu i podrška su u svemu. Ma koliko god strašno i teško bilo, ovime ću dobiti životno iskustvo. Kada virus prođe, sve će biti bolje. (V) To je što je. (S) Nadam se da će proći ova neizvjesnost. (O) Jednom mora proći, a kada prođe, sve će biti dobro kao u ona dobra stara vremena. Na kraju krajeva škola na daljinu je uspješna, ali nikada neće zamijeniti one dobre stare učionice. Julija Barbarić,7.C
ŠKOLA NA DALJINU USPJEŠNO JE ZAMIJENILA UČIONICE
Smatram da su svi učenici i roditelji zabrinuti i zbunjeni kao ja. Nitko ne zna kakvo nas iznenađenje može dočekati. Nekada imamo malo zadaće koja je laka i jednostavna. (A) Sljedeći dan je čista suprotnost prethodnom danu, puno novog gradiva koje obrađujemo sami. Uz novo gradivo tu su zadaće koje su ponekad teške jer nisam shvatila gradivo koje sam sama obrađivala. Profesori nam savjetuju da istražujemo.(O) Znanje koje nam daju profesori ne mogu pronaći na internetu. U takvim situacijama najviše mi nedostaju predavanja profesora. To je najveći nedostatak škole na daljinu. Isto tako, nedostaje mi to što nemam slobodnog vremena koje sam imala dok sam išla u školu. Prije sam išla u školu, pisala zadaće, učila i imala bi slobodno vrijeme, a sad mi se cijeli dan sveo na pisanje zadaća i učenje. Otkad nema škole, nedostaju mi prijatelji. (V) Nitko zapravo ne zna kako će sve ovo završiti.(O) Želim da sve bude kao prije.(O) Često se osjećam zbunjeno i ne znam otkuda krenuti. Snalazim se kako znam i umijem.(N) Jedina prednost je to što ne moram rano ustajati. Škola na daljinu donekle je uspješno zamijenila učionice. Priča se da će ovako završiti školska godina.(S) Bit će što mora biti.(S)Vratit ćemo se gdje nam je mjesto.(M) Lara Topić 7.c
Škola na daljinu uspješno je zamijenila učionice
Svaki dan se budim u osam sati ujutro kako bih na vrijeme poruku koju nam profesor šalje označila da mi se sviđa. Ako to ne učinim profesor nam u e-Dnevnik piše bilješku da nismo aktivni i zainteresirani za predmet u virtualnoj nastavi. Čini li vam se to normalno? Ja to ne mogu shvatiti. Znači li to da su učenici koji su poruku označili da im se sviđa jedini koji su je pročitali i riješili navedeni zadatak u poruci? Na sreću, meni se to nikada nije dogodilo, ali poznajem učenike kojima se to dogodilo. Takav postupak smatram vrlo nepravednim. Što ako učenik označuje poruke sa „sviđa mi se“ samo kada riješi zadatak naveden u poruci kako bi se lakše snašao u gomili poruka te mogao lakše uočiti što još treba riješiti? Nije to jedini problem, ima ih dosta. Problem je i to što nam profesori zadaju puno zadataka za rješavanje. Iz svakog predmeta bar jedan zadatak je izrada praktičnog rada, prezentacije, pokusa, istraživanja… No nije problem što nam zadaju navedene zadatke, već to što nam zadaju gotovo iste rokove za izradu. Nekad se mi učenici zapitamo: „Kako misle da mi riješimo tu količinu zadataka i da to izgleda odlično, a uz to i riješimo gomilu zadaće?“. Znanstvenici kažu da više od dva sata provedenih pred zaslonom računala ozbiljno šteti zdravlju djeteta. (O) Učenici u trenutnoj situaciji pred zaslonom računala provedu najmanje pet sati. Zvuči li to normalno? Neki će reći da djeca u današnje vrijeme provedu i više od pet sati na mobitelu. (O) To je možda i točno, ali u mom slučaju nije. Smatram da bi svaki profesor učenicima trebao slati zadatke u vrijeme kada započinje njegov sat, a rok za rješavanje zadatka bi trebao biti kraj sata. Na taj način bi učenici bili „aktivniji” te bi shvatili da ovo nije odmor, već nastava na daljinu. Ovakav oblik nastave nema samo loše strane, ima i onih dobrih. Dobra strana nastave su edukativni kvizovi koje profesori šalju učenicima kako bi ponovili naučeno gradivo. Kvizovi se rješavaju čim naučimo gradivo. (V) Takav oblik ponavljanja kod učenika budi natjecateljski duh jer se učenici međusobno natječu tko će bolje riješiti kviz. Uz natjecateljski duh kvizovi potiču djecu na učenje jer nam je svima dobro poznato „Tko više uči, imat će bolje rezultate (S)“. Dobra strana je i što su učenici u svojim kućama pa su puno opušteniji jer svatko najviše voli svoja četiri zida. Svima će nam ostati u pamćenju razdoblje koje je puno iznenađenja. (A) Ovo je prava prilika za odlične ocjene, no isto tako i za loše ocjene. Tko je pametan, iskoristit će ovu priliku za učenje.b(S) Nakon ove situacije napokon ćemo moći otvoriti dugo uspavane oči te pogledati ljepote učenja. Moći ćemo učiti kako nikada nismo učili. (N) Željet ćemo otići kamo nikada nismo željeli otići.b(M) Možda nam je ovo lekcija života. Matea Matić, 7.C
|
Osnovna škola Velika Mlaka |